VITAMIN MAMA DANISH: KENAPA SAYA JATUH HATI DENGAN SHAKLEE? ?

15 Oktober 2014

KENAPA SAYA JATUH HATI DENGAN SHAKLEE? ?

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia. .



Perkenalan saya bersama shaklee bermula semasa pencarian set berpantang..masa tu nak cari produk yang tak banyak n x susah nk maka
.xmaw la style jamu2 ni..tekak xleh nk masuk..huhu.


TAPI dlm hati ni dok pkiaq nk kurus balik.dgn berat yg nek smp 16kg masa pregnant. 

Bayangkan dari 42 kg (b4) - 58 kg (preggy) 

     
42kg
.


"Eh, boleh ke nk kurus balik ni?"
Risau aih..hihi

Ada baca pasal Shaklee kt gugel..n kebetulan ad kwn yg jd pengedar Shaklee kt sekolah.  terus tny dia harga n sbgnya.. ish, mahai la plak? Kna pkiaq blik la..tgk bajet dulu.

Ntah mcmna kwan ni suggest utk cuba trial pack (sekarang dah x boleh buat). Ok jgk tu!! Lagi pun masa gugel ad baca Shaklee ni dpt bantu banyakkan susu ibu dan boleh digunakan walaupun anak kuning..ibu2 yang czer pun boleh.. wah!! Bagus tu..

Tak pikiaq lagi la..terus order trial pack shaklee(ada 4 produk) iaitu Vitalea,  B complex, ostematrix, zinc + ESP..Sekarang dah xda trial pack ni..boleh tunjuk yang ni je la.


Tinggai
 yg ni ja..Hihihi

Maka bermulanya perjalanan saya bersama Shaklee.. saya selamat dioperate pada jam 6.15 petang..sebab ap? Kepala baby not engage dlm tulang pelvik..



baby comel saya..3.2kg


Selepas 6 jam operate, saya terus consume vitamin shaklee..mmg dh standby siap2 dlm pillbox sblm p hospital. Semangat nk cepat shat. .Hihihi

Hari ke 2 selepas bersalin..pucat gila..hihi


Yang bestnya, produk shaklee boleh digunakan seawal 2 jam selepas bersalin.even anak kuning pun boleh consume taw.kecuali alfafa ja x boleh. Nanti baby panas n cirit birit plak..
Sepanjang berpantang,  saya dah mula pam susu hari ke 5 . alhamdulillah dapat 3 ounce.. macam x percaya..

Tgk kt bawah ye.



hasil tuaian pertama..

Ada yang kata..dah mcm x berpantang dah ang ni.. yela..mana taknya, pantang pun dok pegang penyapu, mandikan baby sendiri,  basuh baju baby sendiri.. saya tak penat buat semua tu..kesian dekat mak nk masak lagi..nak uruskan abg oku lagi.. so, xleh nk manja2 la..

Cergas ja sentiasa.mood swinging mmg xda walaupun baby berjaga malam. Sebabnya? Saya amik b complex. Yg ni mmg bagus untuk kawal stress.
Sebaliknya,  husband plak yang darah naik..huhu..akibat rotate jaga baby..


Apa yang buat saya setia lagi bersama shaklee?

Tengok sendiri la gmbaq kt bawah..itulah shaklee effect saya. .amazing! Apa yang saya risaukan(perut buncit/gemuk) terhapus.

now 36kg





Nak jadi macam saya?

Anda patut cuba sendiri dan rasai perbezaan yang ketara.

Sekarang?

Saya dah jadi ahli berdaftar produk Shaklee. Saya dah mula2 berjinak dengan bisnes shaklee. Nak taw kenapa saya suka bisnes shaklee? Next story ye!! Hihi

Saya akan terus berkongsi untuk bantu lebih ramai ibu2 jayakan penyusuan penuh susu ibu..sebabnya? SUSU IBU TITISAN EMAS YANG MAHAL HARGANYA.

Haa..tu mesti berminat tu? Hihihi

Boleh hubungi saya melalui:
Fb:Nisak Abu Hasan
Fb page: Kedai Vitamin Saya
Sms/wasap :0135074833








Komen
0 Komen

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TQ atas komen anda. Share jika bermanfaat.

VITAMIN MAMA DANISH Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign